lauantai 1. syyskuuta 2012

Uus blogi

         Moi kaikki. Tää on tää mun uus blogi. Tykkään sillee    
         kirjotella näit blogei jos on vaiks tylsää. Toivottavast 
         tykkäätte täst ja toivottavast käytte lukemas mun blogii.
         Tää ei varmaa kaikkii saata kinnostaa mut silti mä kerron tääl
         mun elämän tapahtumista. Mä oon jo kauan aikaa harkinnut 
         jo tätä mut en oo kerenny. Oon myös ollu joskus semmone 
         et pitäiskö tehä vai ei mut nyt sen sit tein vihdoin. Tänne tulee
         sit ajan myötä aina kirjotuksii ja joskus sit kuvii tai videoit.
         Oon jo kauan aikaa haaveillut blogist ja järkkärist tai siis 
         Canon eos 1100. Mut ei mul muuta ollu ku jännityksel 
         odotellen muit kirjotuksii,kuvii ja videoit...
        
         

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti