keskiviikko 26. syyskuuta 2012



                            Blääp blääp blääp


        Sori ku en oo kirjotellu tänne kauheest mitää ko ei oo 

        kerennyt. Mul oli iha kiva viikonloppu. Meil oli koti-

        kirppis. Mä möin siel mun omii vaatteit. Mä sain niist 

        jotai 20 euroo. Ostin niil rahoil semmosen ihanan pipon ja 

        rahapussin. Olin muute eile mun kaveril. Myö hypittii

        trampoliinil ja tehtii kaikkee kivaa ja kaikkii temppuja.

        Mut sit mä hyppäsin semmosen ulko takan päält 

        trampalle polviltee ja miul venähti selkä. Arvatkaa oikeest

        kui kipee se on. Sit mä mässäsin koko viikonlopun karkkii.

        Toi viikonloppu oli iha jees. Tänää mä menin kaheksaa 

        kouluu ja pääsin kolmelt. Sit tänää mä ostin mun toiselt

        kaverilt vaatteit ja rullaluistimet. Niihi sit meniki 25 euroo.

        Mä sain myös 3 uuttaa laukkuu. Mut toivottavast mä 

        pääsen lähiaikoina kirjottelee taas lisää voisin sit kirjottaa 

        mitä kaikkee tein kesälomal vaik se on vähä liian myöhäst 

                              :):):):):):):):):):):):) NÄHDÄÄN :)


       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti